« 草臥れ果てた一日 | Main | これって、もうカルトだよね »

May 27, 2005

風の止むのを待つ

kiiroful5

 花でいっぱいの画面にしたくて、構図を考える。
 のどかな日和だったが、何気ない風に花びらが煽られて、なかなか花の揺れが落ち着いてくれなかった。
 忍耐で撮った一枚。
 やっぱりHDは発色がよい。
-CONTAX T3 KODAK HD400 馬入お花畑-
 

|

« 草臥れ果てた一日 | Main | これって、もうカルトだよね »

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/30554/4268721

Listed below are links to weblogs that reference 風の止むのを待つ:

« 草臥れ果てた一日 | Main | これって、もうカルトだよね »